bitterhalvan

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Åsa - 22 november 2011 07:17

grisar skall inte ha kul och till råga på allt har våra regeringsförhandlare stigit upp och lämnat förhandlingarna.....

så nu är vi tillbaka till ruta en igen...  och jag som  börjar bli trött på den gammle premiärministern och skulle vilja ha ett nytt ansikte som pratar ner till mig genom tv:n!! det börjar närma sig 2 år till våren, som det var val och sedan...... ingenting!! politiskt jävla vaccum!! europa stormar, belgien stormar - överallt står premiärministrar som försöker överleva utan att bli lynchade eller avsatta!!! merkler i tyskland skulle nog helst bli påsatt, för den surhaggan kan inte ha fått snorre på länge!!

berluschoni tog kepsen i handen och lämnade politiken , tyckte han var frän - gamgubben som bara höll på med maffiaaffärer och hade sex med modeller!! dom kan italienarna, ända upp i 70 årsåldern!!

sedan har vi mannen som blev en karikatyr på sig själv!! franska premiärministern sarkozy - nu har han till och med fått till karikatyrhår som står upp i en våg runt huvudet!! skrattretande människa i klackdojjor!! vad blir det??

men här i belgien börjar läget bli akut,den gammle premiären har sagt upp sig och skall börja ett nytt jobb i paris, vafan gör vi då? det är ju som om kaptenen hoppar överbord och resten av oss  bara driver!! allt står bara still och väntar!!inga besluts tas, det är en jävla banan  republik!!!

våran kung har fått cancer på näsan, det borde lära honom att inte ligga och sola i tid och otid, så han hålls gömd i sin semester villa, fast han behövs här för att reda ut härvorna av jävla belgisk politik!! 

på tal om våran kung, det är oxå en viril man med utomäktliga barn, som nu blivit erkända, men om jag vore gift med våran drottning - den italienska furien - skulle jag oxå ta vad jag fick nån annanstanns. men,men som sagt grisar skall inte ha kul - inte änns dom blåblodiga grisarna.

men då frågar jag mig själv, vad är det med sverige? dom håller sig ovanligt stilla ute i europa. är dom rädda, eller har dom sina kriser i smyg? hur står det till i den svenska politiken?

och vem fan är finska pinnen halonen? såg henne smyga runt och bryta på finska, på nyheterna!! trodde inte finnarna var så smarta att dom satte en kvinna på högsta stolen!! man lär så länge man lever, och nu skall jag leva ut på mina barn och se att dom får med sig iallafall nått meen när dom lämnar mitt bo!! styrka svenskarna - krisen kommer nå er oxå!!  

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards