bitterhalvan

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

den nya tiden

Av Åsa - 15 februari 2012 09:35

jag har en känsla av att en ny era bryter fram någon stans bortom nästa kurva. det skall tas stora beslut om nya framtidsplaner som känns lite otäcka men oxå kan vara en ny metod att växa som människa. jag har en tendens att över analysera och under tro min egen kapacitet. men som alla stora beslut som rör många människor finns ängsla och lite rädsla... men jag har bestämt mig för att sluta måla fan på väggen, och låta pussel bitarna falla på plats själv.

om nått är meningen att hända går allt lätt och måste man kämpa kanske det inte var meningen.

men -  man måste vara lite aktiv själv, så idag skall jag gå och titta på ett hus. jag tror inte att det är detta  hus som vi söker, men titta är gratis och kanske faller det inom alla våra önskemål...... fast listan är så lång att det vore otroligt att första huset vi tittar på, kan ticka in alla rätta egenskaper. men på pappret har det alla egenskaper vi söker. 6 sovrum, dubbelgarage, källare, stor trädgård, (med pool- behövs ej men är en kul extra) 33 are skogs tomt brevid. så pappret stämmer, men gör huset det?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 29 februari 2012 09:44

nu sitter jag här och suger på flera karameller, söta karameller som jag inte kan dela med er ännu. men en par nyheter kan jag medela med största nöje..... * jag har tröttnat på att vara bitter hemmafru och gick ut och skaffade mig ett fast jobb. ...

Av Åsa - 20 februari 2012 09:53

förra helgen satt jag på en simmtävling i geel med min mellandotter... hon har tagit upp jakten på limitet till vlamländska kampionskapet... vi åkte varje morgon kl 06.15 och var hemma kl 17.00 och limiten vart inte nådd.... nu är det inte så mycket ...

Av Åsa - 13 februari 2012 07:28

tydligen kan människor i west världen inte vara lyckliga längre... vi har allt i överflöd men vi ser det inte längre... vad är det för fel på oss? i u - länder har man inget men dom kämpar vidare och hoppas på en bättre framtid! i  i - länderna h...

Av Åsa - 12 februari 2012 19:07

vad är det för fel på helger??? jo, dom varar bara i 2 dagar!!! det är det som är fel med helgen...!!! och dom ynka 2 dagarna har tydligen bara 12 timmar på ett dygn, därför flyger dom med g -force krafter förbi. det är bara att spänna fast 6 - pun...

Av Åsa - 8 februari 2012 09:31

jag lider för tillfället av totalt skrivblokage.... tydligen kan jag inte skriva när jag mår skitbra... inte änns ungarna kan få mig ur balans för tillfället. vad mår jag så bra över då? det vet jag inte själv... jag har inte änns gjort nått specie...

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards