bitterhalvan

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Åsa - 29 februari 2012 09:44

nu sitter jag här och suger på flera karameller, söta karameller som jag inte kan dela med er ännu. men en par nyheter kan jag medela med största nöje.....

* jag har tröttnat på att vara bitter hemmafru och gick ut och skaffade mig ett fast jobb.

* jag skall tydligen inte flytta, utan bygga ut!!!!!!!!

* jag skall bli medlem i ett kollektiv som bor ihop, spännande och inte alls perverst!!!

* och jag har kommit på (helt själv) att jag är en kontroll freak, ingen bohem alls, suck!!!

* att min äkta man inte är så dum som han ser ut   

* att det finns 3 ungar här som bara väntar på att juni skall komma fortare i år....

så detta har hänt under min frånvaro, vad har hänt i era liv?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards