bitterhalvan

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Åsa - 8 februari 2012 09:31

jag lider för tillfället av totalt skrivblokage....

tydligen kan jag inte skriva när jag mår skitbra... inte änns ungarna kan få mig ur balans för tillfället. vad mår jag så bra över då? det vet jag inte själv... jag har inte änns gjort nått speciellt , det har inte hänt nått speciellt, jag har inte vunnit på lottot och min make är lika bitter som vanligt... så varför känns livet så super just nu? det försöker jag oxå att hitta orsaken till...  jag har haft stor utränsning överallt, kan det vara det? att all dödvikt har lämnat huset? eller har jag börjat inse att jag inte kan ändra på nått som livet slänger på min stig, så det är bara att relaxa, le och klättra över varje motgång? eller håller jag på att ge upp och bli en i den grå massan, och det känns bra att inte behöva streta imot och protestera, bara ta skiten liggandes ner? men vad säger det om mig som person om jag inte protesterar och ropar, nån måste ju göra det, vart skulle annars all tokigheter leda till? men jag kan ju inget ändra iallafall.... 

eller annars kanske bara sluta fundera på varför jag mår bra och njuta av det!!!! så länge det nu varar. för detta kan inte hålla , men man kan ju luta sig tillbaka i soffan och hoppas. så sverige : njut , älska, lev och gör det bra!!!!

är säker på att jag är tillbaka inom kort med katastrofer och deprimerande tankegångar.....   kram Åsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards