bitterhalvan

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

ink & co........

Av Åsa - 5 januari 2012 12:29

         

                                           

                                                  
     


iMORGON äR DET DAX ATT STICKA LITE NåLAR MED FäRG På I MIN ARM IGEN........

imitten sitter min lilla goa rockabilly tatuerare, visst är han söt!!!

vi har haft många duster i våra dagar, han har till och med vägrat tatuera mig, men nu när vi känner varandra bättre har han medgett att jag hade rätt och han fel!!! ser ni att jag har alltid rätt   !!!! han tyckte att jag valde för maskulina tatueringar i början av våran vänskap och vägrade därför att sätta dom för att jag skulle ångra mig senare!!

men när jag förklarade att jag var den mest ofemenina kvinna som han någonsin kommer att träffa i sitt liv och att jag bara vägrade att ha massa frull och krull på kroppen så gav han med sig , efter 6 månaders väntetid... nu med timmar i varandras sällskap håller han faktiskt med mig - "jag skulle faktiskt kunna tänka mig att dra nån öl och snacka skit med dig för du är som en killkompis, men med bröst!!!" gulligt sagt, va? av en super gullig kille...

här i belgien är det som sverige för 25 år sedan, sjömän , kåkfarare och annat löst folk har tatueringar. i sverige har varenda jäkel en tatuering, men här tappar alla hakan när jag tar av mig jackan....    skitcoolt!!!! och min lilla söta rockabilly tycker att det borde vara plikt på att tatuera "mormödrar" (huuurmpffffff, så gammal är jag inte ännu, va?)

så om ni inte hör nått av mig imorgon så vet ni varför - öm i armen i kombination med liten kroppsschock!!!!!!!!     

                                            

 
 
Ingen bild

Moster

6 januari 2012 10:14

Snyggt Åsa,har själv bara en liten fjäril hade aldrig vågat göra så mycket.Kram på er håll, tatueringarna rena tills de läkt,så talar en gammal Moster

Åsa

6 januari 2012 17:37

självklart... dom är rena och fina, men stora..... men men...;-)

 
Ingen bild

Sigge

10 januari 2012 12:56

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCkert,,,,,

Åsa

11 januari 2012 07:30

nu har jag skuggat och fyllt i och nästa gång är det underarmen som skall lida, komm och håll min hand.... aurggggg!!!

 
Ingen bild

Sigge

13 januari 2012 14:15

Sitter alltid på din axel,, :)) Ska man vara fin får man lida pin...
Men du ha passerat det värsta underarmen blir a piece of cake,,,

Åsa

15 januari 2012 10:29

ja, tur att man har support.... min tatuerare blev skitförbannad när han hörde tjockt med salva och plast i 2 veckor.... :-) !!! det är sådana som förstör för alla menade han, och visst har han rätt....

 
Ingen bild

Sigge

15 januari 2012 14:18

Skönt ska det bli när flugan är över,, måste igång med nåt nytt man blir ju så sugen,, funderar på att göra nåt med hunden,, kanske den döve den blinde och den stumme,,

Åsa

16 januari 2012 15:46

eller fina fötter??? bara en ide....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 29 februari 2012 09:44

nu sitter jag här och suger på flera karameller, söta karameller som jag inte kan dela med er ännu. men en par nyheter kan jag medela med största nöje..... * jag har tröttnat på att vara bitter hemmafru och gick ut och skaffade mig ett fast jobb. ...

Av Åsa - 20 februari 2012 09:53

förra helgen satt jag på en simmtävling i geel med min mellandotter... hon har tagit upp jakten på limitet till vlamländska kampionskapet... vi åkte varje morgon kl 06.15 och var hemma kl 17.00 och limiten vart inte nådd.... nu är det inte så mycket ...

Av Åsa - 15 februari 2012 09:35

jag har en känsla av att en ny era bryter fram någon stans bortom nästa kurva. det skall tas stora beslut om nya framtidsplaner som känns lite otäcka men oxå kan vara en ny metod att växa som människa. jag har en tendens att över analysera och under ...

Av Åsa - 13 februari 2012 07:28

tydligen kan människor i west världen inte vara lyckliga längre... vi har allt i överflöd men vi ser det inte längre... vad är det för fel på oss? i u - länder har man inget men dom kämpar vidare och hoppas på en bättre framtid! i  i - länderna h...

Av Åsa - 12 februari 2012 19:07

vad är det för fel på helger??? jo, dom varar bara i 2 dagar!!! det är det som är fel med helgen...!!! och dom ynka 2 dagarna har tydligen bara 12 timmar på ett dygn, därför flyger dom med g -force krafter förbi. det är bara att spänna fast 6 - pun...

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards