bitterhalvan

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

ångest söndag - välkommen!!!

Av Åsa - 11 december 2011 08:50

usch och fy vad helgen går fort!!! den rasar förbi i en takt som har nära g-force inslag!!!

och inte har jag gjort allt som jag ville häller, mest bara lullat omkring och smörjt min ovanligt snygga arm, som nu är jävligt öm och kräver insmörjning mest hela tiden. kanske var lite väll överdrivet att tattuera 5 timmar på min stackars arm, jag fick till och med en liten kropps schock!! otäckt, men det är ju tur att man kan hålla huvudet kallt och ge order till barnen. jag kände mig helt ok när jag kom hem, men armen var ganska vattenfylld och svullen. helt normalt om man hackar nålar på en liten yta i 5 timmar så svullnar stället upp, en försvarsmekanism. men sedan fick jag det så himmla kallt och då fattade jag att jag gått in i schok, roppa till minsta tjejen att börja tappa i ett bad, stora tjejen att sätta på varmt te med 5 sockerbitar i, ner i badet och dricka sött varmt te medans jag tvingade tjejerna att stanna i badrumet och prata med mig!!! stackarna!!! gav oxå order om att om jag skulle svimma måste dom gå till grannen direkt och hämta honom... ungarna är ju vana med små katastrofer dagligen, så dom var inte så impade av allt detta utan tyckte att jag skulle kanske sluta med dom fåniga hackande meningarna som kom ut ur min stelfrusna mun och låta dom se på tv!!

- och om jag nu måste svimma av, så kunde jag ju ropa innan så skulle dom kvista över till grannen!!!

visst känns det skönt att ha så mycket suport. man blir så varm inombords när man känner all kärlek som strömmar från dom jävla små egoisterna!!!!

men jag höll stången och kom helskinnad ur denna ordeal oxå.... se vad kvinnor kan bara vi vill.... men jag tror att jag skall ,hädanefter, bara tattuera max 2.5 timmar, för så kul var det inte att må skit!!!!

det var helgens stora drama, det blev några öl och lite babbel med vännerna och redan 22.00 låg man och fes in sängvärmen. det händer inte ofta, men jag får väll skylla på att jag håller på att rekuperera efter schocken.........

nu skall här städas, strykas, tvättas, handlas och lagasmat innan man får slå ner arslet framför dumburken ikväll!!! ha en bra söndag sverige och fira advent!!!!!  

 
 
Ingen bild

Kary

11 december 2011 09:44

Låter otäckt med frossan. Skönt att det gick över. Är nyfiken på tatueringarna. Kan ddu inte lägga upp bilder eller mejla över så att man får se hur de ser ut?

Åsa

11 december 2011 13:08

tänkte vänta tills mars/april när den beräknas vara klar..... ja, den är stor!!!!

 
Ingen bild

Moster

11 december 2011 16:59

Hade det inte räckt med bara en liten liten fjäril som dei gamla Moster har

Åsa

12 december 2011 06:38

det är bara mammor som säger till sina söner att storleken inte har nån betydelse :-)!!!!

 
Ingen bild

Sigge

12 december 2011 12:07

Hahahahhahaha,, desto större desto bättre,,

Åsa

12 december 2011 13:23

det är lika bra att slå på stort, den bittre skall ha ny båge, ingen liten handväska har setts till, så va fan tänkte jag när gubben var iväg och tatuerade 2 st ,en på benet och en på ryggen!!!! jag vill oxå, !!!! men inte så mycket nu!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 29 februari 2012 09:44

nu sitter jag här och suger på flera karameller, söta karameller som jag inte kan dela med er ännu. men en par nyheter kan jag medela med största nöje..... * jag har tröttnat på att vara bitter hemmafru och gick ut och skaffade mig ett fast jobb. ...

Av Åsa - 20 februari 2012 09:53

förra helgen satt jag på en simmtävling i geel med min mellandotter... hon har tagit upp jakten på limitet till vlamländska kampionskapet... vi åkte varje morgon kl 06.15 och var hemma kl 17.00 och limiten vart inte nådd.... nu är det inte så mycket ...

Av Åsa - 15 februari 2012 09:35

jag har en känsla av att en ny era bryter fram någon stans bortom nästa kurva. det skall tas stora beslut om nya framtidsplaner som känns lite otäcka men oxå kan vara en ny metod att växa som människa. jag har en tendens att över analysera och under ...

Av Åsa - 13 februari 2012 07:28

tydligen kan människor i west världen inte vara lyckliga längre... vi har allt i överflöd men vi ser det inte längre... vad är det för fel på oss? i u - länder har man inget men dom kämpar vidare och hoppas på en bättre framtid! i  i - länderna h...

Av Åsa - 12 februari 2012 19:07

vad är det för fel på helger??? jo, dom varar bara i 2 dagar!!! det är det som är fel med helgen...!!! och dom ynka 2 dagarna har tydligen bara 12 timmar på ett dygn, därför flyger dom med g -force krafter förbi. det är bara att spänna fast 6 - pun...

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards