bitterhalvan

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Åsa - 13 december 2011 16:38

inatt drog stormen över belgien! i luik (för männen under oss är det staden som fotbollslaget standard kommer ifrån) har en man kastat med handgranater utanför domstolen och sonen har tentat av sin franska (4 timmar prov - det ni svenska ungar!!!!) imorgon har sonen tenta i engelska!!! så det pluggas nu - och jag är glad för jag kan hjälpa honom med det!! igår spändes sonens tandställning till max gränsen , så nu kan han inte äta eller knappt prata, stackaren!!! till lunch åt han soppa och doppade smörgåsar  i och sög upp dom!!!

tjejerna har fått nått jävla hormonalt tuppjuck och kan inte hålla samms i 5 minuter. dom börjar bråka om vem som skall sitta fram på hemvägen och slutar inte gnata förens jhon blund kommer och hälsar på, på kvällskvisten. adoptions uppgifter går att få via mail om nån skulle vara intresserad att ta hem dom små fanstygen till sig!!!

annars fick vi 2 packet på posten i dag till barnen. eftersom jag sov öppnade Axel för postbudet, tog en blick på paketen och sa att han inte ville ha dom..... när jag äntligen lyckats stapla mig upp ur den underbara sängen fick jag denna komentaren av mina 3 underbara och fantastiskt intelligenta ungar - vi skickade tillbaka paketen, varför skall vi ta imot paket av någon som inte änns tar sig tid att träffa oss!!!

fattar ni? hur mycket barn fattar, alltså!!! jag har sagt att jag står bakom vad dom än gör och väljer!! men dom måste välja själva!!

men faaaaan vad stolt jag blir att dom inte låter sig köpas av presenter och annat utan vill hellre ha relationer med människor!!!

jag är en stolt moder, med en fin relation till mina barn som gör att vi kan prata om allt.... inte alltid att jag kommer ihåg det när kaosen härjar - men jag skall försöka bättra mig på den fronten känner jag!!!!

ha en bra kväll sverige!! kram från oss

Presentation


Jag har gått in på mitt sista år som 30+ följ med mig på en hissnande 40 årskris, bitter äkta man, 3 uppstudsiga ungar på väg in i tonåren,alla 3 samtidigt.En Golden med seniorsproblem och en svärmor som lever enbart för att det är olagligt att skjuta hen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards